0
back
 

diskuze k tématu: Audi A3 po 110.000km

category of topic classification: poradna, ostatní, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.05.2006 00:11, km
Keby mal naozaj najete 110 000km tak by mu spojka ešte určite nepreklzovala. Je zjetý jak sviňa.
S tým stáčaním tachometrov je to čím ďalej tým horšie. Poznám autá, ktoré majú najazdené aj cez 300 000 km a majitelia sa o nich starajú tak, že by ste nikdy nepovedali že majú až toľko kilometrov. Na japonských a nemeckých autách je opotrebenie pri normálnej starostlivosti veľmi malé aj pri vysokom počte kilometrov a časo nie je žiadny problém kupujúceho jednoducho oklamať.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.05.2006 01:13, RE: km
km posted by:
Keby mal naozaj najete 110 000km tak by mu spojka ešte určite nepreklzovala. Je zjetý jak sviňa.
S tým stáčaním tachometrov je to čím ďalej tým horšie. Poznám autá, ktoré majú najazdené aj cez 300 000 km a majitelia sa o nich starajú tak, že by ste nikdy nepovedali že majú až toľko kilometrov. Na japonských a nemeckých autách je opotrebenie pri normálnej starostlivosti veľmi malé aj pri vysokom počte kilometrov a časo nie je žiadny problém kupujúceho jednoducho oklamať.
Pan majitel je peknej zmrd .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.05.2006 01:14, RE: km
km posted by:
Keby mal naozaj najete 110 000km tak by mu spojka ešte určite nepreklzovala. Je zjetý jak sviňa.
S tým stáčaním tachometrov je to čím ďalej tým horšie. Poznám autá, ktoré majú najazdené aj cez 300 000 km a majitelia sa o nich starajú tak, že by ste nikdy nepovedali že majú až toľko kilometrov. Na japonských a nemeckých autách je opotrebenie pri normálnej starostlivosti veľmi malé aj pri vysokom počte kilometrov a časo nie je žiadny problém kupujúceho jednoducho oklamať.
Souhlas,což autobazary často zneužívají a stáčí km,jak se jen dá...dělají z lidí hlupáky a myslí,že to nikdo nepozná. Laik asi ne,a na to majitelé bazarů spoléhají. Na interiérech některých vozů skutečně nejde poznat kolikráte,jestli má auto 100,200 nebo 300tis.najetých kilmetrů,ale když člověk proleze auto durchem durch(což v malých autobazarech nejde) tak se dá aspoň přibližně zjisti kolik vůz má. Dobrý pomocník je serviska,ale i tá se dá zmanipulovat,takže nejlepší je fakt dobrý automechanik,kterému opravdu věříte,páč někdy i zkušený tápe,kolik to auto může mít. Tahle audi m¨á dle mého odhadu přes 200tis...ale skutečně těžko říci,když jsem ten vůz neviděl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.05.2006 07:14, RE: km
Kukinek posted by:
Souhlas,což autobazary často zneužívají a stáčí km,jak se jen dá...dělají z lidí hlupáky a myslí,že to nikdo nepozná. Laik asi ne,a na to majitelé bazarů spoléhají. Na interiérech některých vozů skutečně nejde poznat kolikráte,jestli má auto 100,200 nebo 300tis.najetých kilmetrů,ale když člověk proleze auto durchem durch(což v malých autobazarech nejde) tak se dá aspoň přibližně zjisti kolik vůz má. Dobrý pomocník je serviska,ale i tá se dá zmanipulovat,takže nejlepší je fakt dobrý automechanik...
Prohlédnutí vozidla ze všech stran považuji za součást dobré koupě. Je nutné si všímat detailů. U této A3 jsme narazili například na štítek s poslední výměnou oleje, který deklaroval 180 tisíc najetých kilometrů.
Často poslední majitelem před prodejem do autobazaru nechá "stočit" kilometry a zapomene různé maličkosti (naštěští). Od vozidla, kde nesedí i maličkost ruce pryč. Při koupi rozhodně nedoporučuji si odvést první vůz.
Tato A3 měla jistě najeto lehce přes 200 tisíc, i když její stav by svědčil o více kilometrech. Zřejmě byla používána jako firemní vozidlo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.05.2006 08:46, RE: km
km posted by:
Keby mal naozaj najete 110 000km tak by mu spojka ešte určite nepreklzovala. Je zjetý jak sviňa.
S tým stáčaním tachometrov je to čím ďalej tým horšie. Poznám autá, ktoré majú najazdené aj cez 300 000 km a majitelia sa o nich starajú tak, že by ste nikdy nepovedali že majú až toľko kilometrov. Na japonských a nemeckých autách je opotrebenie pri normálnej starostlivosti veľmi malé aj pri vysokom počte kilometrov a časo nie je žiadny problém kupujúceho jednoducho oklamať.
S tymi km je to zaujimave najmä u forda- ten moj ma este analogove ale 5 miestrne pocitadlo,takze nakoniec neviete (teda pokial nemate skusenosti) kolko tisis to tam skutocne je.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.05.2006 10:17, stočit - digitální tacho
to jde stočit i digitální tacho?není potom možné najít o stočení nějaký záznam v SW při diagnostice?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.05.2006 11:50, RE: stočit - digitální tacho
petr posted by:
to jde stočit i digitální tacho?není potom možné najít o stočení nějaký záznam v SW při diagnostice?
staci se i digitalni tachometry, hodne firem to nabizi...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.05.2006 13:17, RE: stočit - digitální tacho
petr posted by:
to jde stočit i digitální tacho?není potom možné najít o stočení nějaký záznam v SW při diagnostice?
staci se i digitalni, a to behem nekolika minut ...... a firma ma par stovek v kapse
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.05.2006 13:26, RE: km
Petr - TipCars.com posted by:
Prohlédnutí vozidla ze všech stran považuji za součást dobré koupě. Je nutné si všímat detailů. U této A3 jsme narazili například na štítek s poslední výměnou oleje, který deklaroval 180 tisíc najetých kilometrů.
Často poslední majitelem před prodejem do autobazaru nechá "stočit" kilometry a zapomene různé maličkosti (naštěští). Od vozidla, kde nesedí i maličkost ruce pryč. Při koupi rozhodně nedoporučuji si odvést první vůz.
Tato A3 měla jistě najeto lehce přes 200 tisíc, i když její stav by s...
Ano,to souhlasím,ale dříve to bylo snažší v tom,že když někdo stočil km,tak se to dalo poznat na pedálech,řadící páce a hlavně na volantu,pedály i řadička se dají lehce vyměnit,ale u volantu byla a je výměna dosti drahá,kvůli airbagu,taky se setkáváme v bazarech se sportovními volanty,ať už kvůli bouračce či výměne z jinho důvodu...dnes jsou interiéry tak kvalitně dělané,že si kupující musí skutečně všíman sebemenší maličkosti,aby poznal aspoň zhruba,kolik to auto má najeto..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.05.2006 13:32, RE: km
meč katana posted by:
S tymi km je to zaujimave najmä u forda- ten moj ma este analogove ale 5 miestrne pocitadlo,takze nakoniec neviete (teda pokial nemate skusenosti) kolko tisis to tam skutocne je.
Jj,Fordy jsou hrozná hádanka...můj otec před pár lety koupil Escorta,skutečně neobvykle zachovalého,kde byl daj,že má najeto 54tis.km,až po nějaké době jsme přišli na to,že je to 100tis.víc a to především kvůli dohledání servisních návštěv předchozího majitele. Naštěstí byl Escort skutečně tak zachovalý,že slouží dodnes bez sebemenších závad...takže nechápu,proč prodejci neudávají skutečné hodnoty o stavu km. I když má auto v dnešní době najeto k 200tis.,tak přeci může bezproblémově sloužit dál klidně i dlaších 100tis.,u naftových motorů i několikanásobně víc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.05.2006 14:43, RE: km
Kukinek posted by:
Jj,Fordy jsou hrozná hádanka...můj otec před pár lety koupil Escorta,skutečně neobvykle zachovalého,kde byl daj,že má najeto 54tis.km,až po nějaké době jsme přišli na to,že je to 100tis.víc a to především kvůli dohledání servisních návštěv předchozího majitele. Naštěstí byl Escort skutečně tak zachovalý,že slouží dodnes bez sebemenších závad...takže nechápu,proč prodejci neudávají skutečné hodnoty o stavu km. I když má auto v dnešní době najeto k 200tis.,tak přeci může bezproblémově sloužit dál...
Nejlépe se prý prodávají vozy s 110-120.000 km, proto se stáčí právě na tuto hranici. U mladších vozů je to kolem 80-90.000 km.
Myslím, že pokud bude člověk bedlivě vybírat (nejlépe za pomocí nezávislých odborníků) naleznete dostatek vyhovujících vozů. Chce to jen hledat a prověřovat a hledat .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.05.2006 14:50, RE: km
Petr-TipCars.com posted by:
Nejlépe se prý prodávají vozy s 110-120.000 km, proto se stáčí právě na tuto hranici. U mladších vozů je to kolem 80-90.000 km.
Myslím, že pokud bude člověk bedlivě vybírat (nejlépe za pomocí nezávislých odborníků) naleznete dostatek vyhovujících vozů. Chce to jen hledat a prověřovat a hledat .-)
zcela určitě,o ničem jiném to není...naštěstí je z čeho vybírat Ale i tak jde solidnost na úkor prodejnosti...místo aby si každý obchodník udržel svoji pověst,tak raději chce co nejdříve a co nejvíce prodat...na jednu stranu to chápu,ale na druhou to chápat nechci,protože se mi to příčí. Něco jiného je,když majitel stáhne km ještě před prodejem,ale to by ho měl vykupující vyvést z omylu,že není hloupý...neděje se tak,možná se toho někdy v budoucnu dočkáme
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.05.2006 15:25, RE: km
Petr-TipCars.com posted by:
Nejlépe se prý prodávají vozy s 110-120.000 km, proto se stáčí právě na tuto hranici. U mladších vozů je to kolem 80-90.000 km.
Myslím, že pokud bude člověk bedlivě vybírat (nejlépe za pomocí nezávislých odborníků) naleznete dostatek vyhovujících vozů. Chce to jen hledat a prověřovat a hledat .-)
Přesně tak. Tohle mi řekl jeden nejmenovanej borec v bazaru v Ostravě, když jsem tam kupoval auto. 110 - 120 tisíc je prej pro lidi psychologická hranice. Proto se to stáčí. I když auto vydrží daleko víc, ale lidi se bojí koupit auto s 200 tis. na tacháku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.05.2006 16:38, RE: km
anonym posted by:
Přesně tak. Tohle mi řekl jeden nejmenovanej borec v bazaru v Ostravě, když jsem tam kupoval auto. 110 - 120 tisíc je prej pro lidi psychologická hranice. Proto se to stáčí. I když auto vydrží daleko víc, ale lidi se bojí koupit auto s 200 tis. na tacháku.
no právě,místo toho,aby volili prodejci cwstu k odbourání této hranice,tka raději unvestují do stáčení
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.05.2006 23:28, RE: km
Kukinek posted by:
Jj,Fordy jsou hrozná hádanka...můj otec před pár lety koupil Escorta,skutečně neobvykle zachovalého,kde byl daj,že má najeto 54tis.km,až po nějaké době jsme přišli na to,že je to 100tis.víc a to především kvůli dohledání servisních návštěv předchozího majitele. Naštěstí byl Escort skutečně tak zachovalý,že slouží dodnes bez sebemenších závad...takže nechápu,proč prodejci neudávají skutečné hodnoty o stavu km. I když má auto v dnešní době najeto k 200tis.,tak přeci může bezproblémově sloužit dál...
Ten moj Escort mal na tachaci 98000, bol dovezeny z Nemecka,rok 98. predavajuci co ma autoservis a sem-tam nieco prinesie mi rovno -aj ked trosku popod fuzy povedal ze ma 198000 a hotovo. Oproti vedla stojacemu Meganu so 130 000Km a hnusnym od slnka vyprasivenym volantom na ktorom bol (hnusny) navlek vypadal moj Escort naozaj neporovnatelne lepsie co do exterieru aj interieru. Po okamzitej investicii do rozvodov,naplni,brzd.oblozenia a podobnych samozrejmosti sa zatial drzi...klopl-klop...Aj tak sa da.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 05.06.2006 12:48, RE: km
meč katana posted by:
Ten moj Escort mal na tachaci 98000, bol dovezeny z Nemecka,rok 98. predavajuci co ma autoservis a sem-tam nieco prinesie mi rovno -aj ked trosku popod fuzy povedal ze ma 198000 a hotovo. Oproti vedla stojacemu Meganu so 130 000Km a hnusnym od slnka vyprasivenym volantom na ktorom bol (hnusny) navlek vypadal moj Escort naozaj neporovnatelne lepsie co do exterieru aj interieru. Po okamzitej investicii do rozvodov,naplni,brzd.oblozenia a podobnych samozrejmosti sa zatial drzi...klopl-klop...Aj tak sa da.
Stáčení kilometrů není jenom česko-slovenský problém. Dokonce je to takový fenomén, že vstoupil do jedné z ekonomických teorií vysvětlující formování ceny, kdy nedůvěryhodné informace o kvalitě produkty znamenají nejenom nižší cenu mizerné ojetiny, ale táhnou sebou dolů i cenu kvalitních ojetin a ty zase stahují ty nekvalitní.... Proto jsem osobně neměl nejmenší problém koupit si solidní ojetinu s prokazatelnými 180 tisíci km (která díky přiznaným kilometrům byla i za výhodnou cenu), než abych investoval do 120 tis.km ojetiny a stále řešil, kolik má skutečně najeto. Kamarád nyní řeší opačný problém: je prvním majitelem Fordu, který má po 10 letech opravdu něco přes 60 tis. km, prostě víkendové přibližovadlo. Myslíte, že mu to někdo navzdory servisce a údajům z STK uvěří?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.06.2006 19:18, RE: km
BB posted by:
Stáčení kilometrů není jenom česko-slovenský problém. Dokonce je to takový fenomén, že vstoupil do jedné z ekonomických teorií vysvětlující formování ceny, kdy nedůvěryhodné informace o kvalitě produkty znamenají nejenom nižší cenu mizerné ojetiny, ale táhnou sebou dolů i cenu kvalitních ojetin a ty zase stahují ty nekvalitní.... Proto jsem osobně neměl nejmenší problém koupit si solidní ojetinu s prokazatelnými 180 tisíci km (která díky přiznaným kilometrům byla i za výhodnou cenu), než abych i...
Proč ne, když stav odpovídá. Také najezdím ročně pouze cca 14 000 km a to mám diesela. Tady všude čtu, že s dieselem MUSÍM najezdit minimálně 20 - 25 000 km ročně, že bych ho jinak nekupoval. Všichni známí mají diesely a najezdí povětšinou ještě méně než já. Nechce to jen kupovat firemní vozy, které jsou neskutečně huntovaný
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.09.2006 15:18, RE: km
anonym posted by:
Přesně tak. Tohle mi řekl jeden nejmenovanej borec v bazaru v Ostravě, když jsem tam kupoval auto. 110 - 120 tisíc je prej pro lidi psychologická hranice. Proto se to stáčí. I když auto vydrží daleko víc, ale lidi se bojí koupit auto s 200 tis. na tacháku.
Ono je to opravdu psychologická hranice. Problém je, že při 200000 km už vůz žádá docela investice, takže se toho lidi bojí záměrně. Nejde jen o spotřební věci, ale hlavně třeba o opotřebená ložiska vačkových hřídelí, klikové hřídele, snímače, vstřikovací ventily, kulisu řazení, synchronizaci aj. A tyhle věci bohužel pravidelný servis neodstarní. Ten odstarní pouze spotřební zboží (spojku, brzdy, uložení náprav a jejich ramen, tlumiče a pneumatiky, olej a filtry a náplně), to je asi vše.Osobně bych také nechtěl auto co má hodně přes 100000 km, už třeba i proto, že často garantovaná životnost motoru do 1. generální opravy je cca 250000 km. Je samozřejmě vyšší, ale bez dolévání oleje to většinou moc nejde. Někde stačí dolít málo, někde je potřeba během výměny celou nápln) (Opel 1,6 16V Ecotec, PSA 1,8 16V řada EW, 6 válcové Mazdy, motory Alf Romeo aj).
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.