0
back
 

diskuze k tématu: Američané nedůvěřují dieselům

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.12.2006 02:32, benzín byl, je a bude
S naftou se sice dobře rozjíždí (manuální řazení) a nebo pak v táhlém kopci, tam to má něco do sebe. Ale benzín, byl, je a bude !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.12.2006 09:54, Finance
Pokud bude stále platit,že diesel má nízkou spotřebu a nafta bude levnější tak časem i američané pochopí že ušetřit na palivu je příjemné.Mět pod kapotou pár stovek koní a žíznivej motor je sice v USA hezké,ale i je časem chytne zdražování.Nakonec zjistí že jezdit třeba s Focusem za 4-5l nafty (když se nejezdí jako závodník) je příjemné.Druhé auto na "zábavu" klidně 6.0 V12 ale projet max. 1x do týdne-není problém.Ale při stávajících cenách všeho se opravdu vyplatí pro toho kdo hodně jezdí diesel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.12.2006 14:00, RE: Finance
Passat posted by:
Pokud bude stále platit,že diesel má nízkou spotřebu a nafta bude levnější tak časem i američané pochopí že ušetřit na palivu je příjemné.Mět pod kapotou pár stovek koní a žíznivej motor je sice v USA hezké,ale i je časem chytne zdražování.Nakonec zjistí že jezdit třeba s Focusem za 4-5l nafty (když se nejezdí jako závodník) je příjemné.Druhé auto na "zábavu" klidně 6.0 V12 ale projet max. 1x do týdne-není problém.Ale při stávajících cenách všeho se opravdu vyplatí pro toho kdo hodně jezdí diesel.
akorát ne všichni co mají diesel opravdu tolik jezdí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.12.2006 20:22, RE: Finance
Passat posted by:
Pokud bude stále platit,že diesel má nízkou spotřebu a nafta bude levnější tak časem i američané pochopí že ušetřit na palivu je příjemné.Mět pod kapotou pár stovek koní a žíznivej motor je sice v USA hezké,ale i je časem chytne zdražování.Nakonec zjistí že jezdit třeba s Focusem za 4-5l nafty (když se nejezdí jako závodník) je příjemné.Druhé auto na "zábavu" klidně 6.0 V12 ale projet max. 1x do týdne-není problém.Ale při stávajících cenách všeho se opravdu vyplatí pro toho kdo hodně jezdí diesel.
Nafta se už benzínu cenově rovná a brzy bude nad. Navíc, servis deaselu je finančbě hodně nad benzínem a 20 a více tisíc km ročně najede často jen firemní manažerské auto. Pro rodinné auto jsou to podle mne vyhozené peníze. Bohužel, vidina ježdění za 5 litrů s Focusem a platba 1,80 kč/km, která se servisem, údržbou a případnou opravou toho TDCi (při 10.000 km ročně ) zvedne na 2,50 Kč/km je stále pro většinu zaslepenců fantastická, i když s benzínem by mohli jezdit včetně všeho okolo 2 kč/km. Kdo chce kam, pomozme mu tam. Já si naftu nekoupím. Mějte se.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.12.2006 21:20, RE: Finance
Kamil posted by:
Nafta se už benzínu cenově rovná a brzy bude nad. Navíc, servis deaselu je finančbě hodně nad benzínem a 20 a více tisíc km ročně najede často jen firemní manažerské auto. Pro rodinné auto jsou to podle mne vyhozené peníze. Bohužel, vidina ježdění za 5 litrů s Focusem a platba 1,80 kč/km, která se servisem, údržbou a případnou opravou toho TDCi (při 10.000 km ročně ) zvedne na 2,50 Kč/km je stále pro většinu zaslepenců fantastická, i když s benzínem by mohli jezdit včetně všeho okolo 2 kč/km. Kd...
Ještě doplním jedná se o TDDi ne o TDCi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.12.2006 21:34, RE: Finance
Passat posted by:
Ještě doplním jedná se o TDDi ne o TDCi
Fuj kamna na kolech, neni na pořádný biturbo ať to žere kolik chce, za ten pocit to stojí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.12.2006 23:49, USA
Amíkov nemusím. Mať povedzme 200-300 koňové auto (nejaký hnusný pick-up, alebo SUV, samozrejme...normálne autá nepoznajú) a musieť jazdiť podľa rýchlostných limitov kde by satčil aj 900ccm trojvalček z Daewoo tica je mierna schyzofrénia. Jedna vec je ze ich benzíny sú málo oktánové a potrebujú to dohnať...ale predsa je to choré. + každý musí mať automat (inak by nevedeli jazdiť), alebo hnusnú páku na voalnte a-lá Trabant. K tomu "american musscle" čo majú x koní ale vedia jazdiť len "rovno"....pfuj!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 09.12.2006 23:53, schýza na druhú
Američania majú najprísnejšie emisné limity....???????????
A kto odmieta podpísať Kjótsky protokol´??? Teda to je schyzácky národ jak hrom. Nech si na to spomenú keď sa o pár rokov budú chcieť ísť lyžovať a bude stále počasie ako teraz....dovideňá
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 10.12.2006 10:57, RE: USA
A.K.ALex posted by:
Amíkov nemusím. Mať povedzme 200-300 koňové auto (nejaký hnusný pick-up, alebo SUV, samozrejme...normálne autá nepoznajú) a musieť jazdiť podľa rýchlostných limitov kde by satčil aj 900ccm trojvalček z Daewoo tica je mierna schyzofrénia. Jedna vec je ze ich benzíny sú málo oktánové a potrebujú to dohnať...ale predsa je to choré. + každý musí mať automat (inak by nevedeli jazdiť), alebo hnusnú páku na voalnte a-lá Trabant. K tomu "american musscle" čo majú x koní ale vedia jazdiť len "rovno"....pfuj!
Alexi, stridave bydlim v USA a v Cesku, nebot manzelka je z USA a muzu ti rict, ze staci i Dodge Durango 5.2 V8, ktere mame ve statech. Tady nejde o to, ze nekdo machruje, ale svezeni v tezkem a silnem aute je super pozitek. Uz i tady se lide ohlizi po autech s nizkym obsahem, neboj, nesmis verit vsemu, co napise nejaky neznalek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 10.12.2006 11:19, RE: USA
A.K.ALex posted by:
Amíkov nemusím. Mať povedzme 200-300 koňové auto (nejaký hnusný pick-up, alebo SUV, samozrejme...normálne autá nepoznajú) a musieť jazdiť podľa rýchlostných limitov kde by satčil aj 900ccm trojvalček z Daewoo tica je mierna schyzofrénia. Jedna vec je ze ich benzíny sú málo oktánové a potrebujú to dohnať...ale predsa je to choré. + každý musí mať automat (inak by nevedeli jazdiť), alebo hnusnú páku na voalnte a-lá Trabant. K tomu "american musscle" čo majú x koní ale vedia jazdiť len "rovno"....pfuj!
A.K.Alex ty jsi nějaký hloupý a podle jazyka jak vidím ještě Ukrajina, nebo to je Polsko? ...sedni do své Lady a do US cars raději nemudruj
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 10.12.2006 17:51,
anonym posted by:
A.K.Alex ty jsi nějaký hloupý a podle jazyka jak vidím ještě Ukrajina, nebo to je Polsko? ...sedni do své Lady a do US cars raději nemudruj
Mi se silná auta líbí, je to super pocit mít ty stovky koňů a dupnout na to, myslím ,že v americe je to opravdu tak, že všichni si koupí osobní auta jako angličák a je jim jedno jestli soused má 2× dražší, protože oni, když budou chtít koupí si 10× dražší. U nás jsou lidi, co nemaj ani na pitomou Feldu a druzí vozí zadky v autech za 2 miliony, tak se nemůžeme divit, že jsme tak závistiví
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 10.12.2006 21:17,
Duke seš mimo. Tam je to stejné jako u nás. Pár pracháčů, nějaká ta střední třída a zbytek holoprdelníci. A navíc američany vůbec nemusím. Je to tam celé divné, Drtivá většina aut v automatu a design o ničěm až na pár vyjímek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 10.12.2006 23:42, RE: USA
anonym posted by:
A.K.Alex ty jsi nějaký hloupý a podle jazyka jak vidím ještě Ukrajina, nebo to je Polsko? ...sedni do své Lady a do US cars raději nemudruj
Ja zas podla tvojho jazyka uz dlhsie sledujem ze budes asi dobrý idiot. Okrem toho nemáš ani vlastnú identitu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 10.12.2006 23:48, RE: bez predmetu
Dukem posted by:
Mi se silná auta líbí, je to super pocit mít ty stovky koňů a dupnout na to, myslím ,že v americe je to opravdu tak, že všichni si koupí osobní auta jako angličák a je jim jedno jestli soused má 2× dražší, protože oni, když budou chtít koupí si 10× dražší. U nás jsou lidi, co nemaj ani na pitomou Feldu a druzí vozí zadky v autech za 2 miliony, tak se nemůžeme divit, že jsme tak závistiví
Aj ja si myslím, že je to super mať stovky koní pod kapotou. Preboha, veď komu by sa to nepáčilo! Ale je rozdiel mať stovky koní v povedzme Masserati v Nemecku a stovky koní v nejakom pickupe, či SUV niekde v Amerike, kde to proste nevyužiješ-a teda sa mi to zdá byť zbytočné. Keby sme trochu odbočili do politiky tak treba povedať, že Amerika je v obmedzovaní ľudskej slobody (príkazy, zákazy, kontrola obyv. -proste každý je maximálne riadený ako sa to len dá) na snáď prvej priečke. Ale to sem nepatrí, pardon.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.12.2006 11:21, RE: USA
A.K.ALex posted by:
Amíkov nemusím. Mať povedzme 200-300 koňové auto (nejaký hnusný pick-up, alebo SUV, samozrejme...normálne autá nepoznajú) a musieť jazdiť podľa rýchlostných limitov kde by satčil aj 900ccm trojvalček z Daewoo tica je mierna schyzofrénia. Jedna vec je ze ich benzíny sú málo oktánové a potrebujú to dohnať...ale predsa je to choré. + každý musí mať automat (inak by nevedeli jazdiť), alebo hnusnú páku na voalnte a-lá Trabant. K tomu "american musscle" čo majú x koní ale vedia jazdiť len "rovno"....pfuj!
Az na to, ze jejich regular 87 je ekvivalentni nasi 95ce. Amici maj jinou normu na posuzovani oč.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.12.2006 13:28, RE: USA
Luke posted by:
Az na to, ze jejich regular 87 je ekvivalentni nasi 95ce. Amici maj jinou normu na posuzovani oč.
Ano, je to tak. Oktanové číslo benzínu se zjišťuje dvěma rozdílnýma metodama. Každá metoda stanoví trochu jiné číslo, jedno je vždy větší, druhé vždy menší. V USA se jako oktanové číslo benzínu udává aritmetický průměr těchto dvou čísel, v Evropě se vždy udává to vyšší číslo.
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.