Friday 10.02.2023 09:25,
Investiční 166
Tak v poradně jsme se dozvěděli, že se do 166 dával šestiválec busso. Taky, že je to staré auto z žebříčku těch dražších, takže bude vyžadovat spoustu investic.
Tak teda k tomu investičnímu potenciálu.
Asi by to měl být benzín. Asi by to měl být šestiválec.
Podle mého skromného názoru by to rozhodně měl být kus před faceliftem, který má mnohem osobitější design.
Já osobně bych hledal buď 2,0 V6 Busso Turbo, kterých je málo. Taky je ale problém najít někoho, kdo to umí udržet v chodu. Taková větší jistota je 3,0 V6 busso jako vrcholný benzínový motor modelu před faceliftem.
2,5 V6 a 2,0 TS budou mít menší hodnotu. 2,4jtd bude mít asi nejmenší hodnotu.
Co jsem tak pochytil v alfa komunitě, tak největší aktuální problém pro 166 jsou zadní nápravy. Zase - ne každý to umí opravit, stojí to bambilion a ke všemu se některý díly fakt blbě shání.
Jinak pro youngtimer platí to obecný: Mělo by to mít málo najeto, mělo by to mít co nejlepší výbavu, ideálně nějaká limitka a co nejpůvodnější stav. Takže nic co má 4x vyvařený prahy a blatníky...
respond