0
back
 

diskuze k tématu: Auto střední třídy - benzín, nafta?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit
ppll33
number of posts5
date of registration06.11.2015
Friday 06.11.2015 12:35, Auto střední třídy - benzín, nafta?
Dobrý den,

po prodeji Focuse combi 2003 sháním nové auto nejlépe střední třídy. Můj roční nájezd je jen 15.000 km - jezdím couračky po městě cca 2km - z tohoto důvodu bych volil benzín, ale zároveň najedu měsíčne 900 km po dálnicí - jsou to jen 4 cesty a zbytek je právě po městě + meziměsto (tady by se zase hodila nafta a střední třída). Jsem sám, rodinu nemám, jezdím na kole, takže ideálně nějaký hatchback kde bych sklopil sedačky a dal kolo. Rozpočet je 150.000 - 200.000 tisíc. Zatím vybírám - řazeno podle nejoblíbenějšího:

Střední třída - r.v. cca 2008
Alfa Romeo 159 - asi combi, hatchback se nedělá - strašně se mi líbí, ale všude se doporučuje jen v naftě
Mazda 6 druhé generace
Ford Mondeo

Nižší střední třída - tady by šlo novější cca 2010
Ford Focus
Volkswagen Golf
Honda Civic?
nebo něco jiného?

Passata ani Octavii nechci - mám špatné zkušenosti s krádežemi
Prosím tedy o radu zda benzín, nebo naftu a jaké auto, vyšší střední třída a rok 2008 nebo nižší střední třída a mladší? Nebo ještě něco staršího BMW 3? Klidně mi doporučte i něco jiného nechám si poradit. Děkuji všem za ochotu a čas
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Friday 06.11.2015 15:51, Honda
V tomto případě bych volil asi hondu. Měli jsme civica na firmě ve ve verzi sport, tuším, že to mělo asi kolem 100 kW. 1.8 benzin, auto jezdilo naprosto bezproblémů, než se prodalo - s nějakými 150 tisíci. Motor prfektně jel, auto tiché a když člověk chtěl blbnout, tak to mělo i vynikající podvozek. Chvilku si musí člověk zvykat na palubovku a v mém případě povypínat všechny asistenty, aby byla zábava. Auto mělo průměrnou spotřebu do 7 litrů a to jezdilo jak couračky po městě, tak i celou republiku, včetně dálnic. Vynikající v tomto případě byl systé sklápění zadních sedaček, to mají fakt vymyšlené, jen se na to na obrázku někde mrkni - buď se složí celé sedačky do roviny, nebo je zvedneš podsedák k opěradlům. Právě pro tahání kola sebou je to ideální, kdy se kolo vleze za přední sedačky (samozřejmě musíš vyhodit ráfky dolů ) a máš ještě v podstatě celý kufr. Za mě bych šel asi do hondy. Rád na to auto vzpomínám. A ten zvuk atmosferického motoru byla paráda.
respond
ppll33
number of posts5
date of registration06.11.2015
Saturday 07.11.2015 14:00, Sklápění sedaček
Zastavím se tedy v nějakém bazaru a podívam se na ten systém sklápění sedaček. Děkuju
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Saturday 07.11.2015 17:46, je zajímavé, kolik lidí neumí číst...
Tazatel se ptá na ojetinu STŘEDNÍ TŘÍDY, BENZÍN NEBO NAFTA a odpoví se mu, Civic.
Základní odpovědí by mělo být - nekuopouj si na svůj profil jízd naftu, nebo spláčeš nad vejdělkem. 15tkm za rok, 2km skoky po městě se studeným motorem-to je cesta do pekel (napřed pro auto, pak pro majitele). Co čekáš? Že se ti bude nafta v nádrži tvořit a ty bdeš jezdit azdarmo??? Ani omylem - v tomto režimu se budeš jen smutně dívat, co všechno ti na autě po chvíli odejde. Vynechám kmentář k libůstkám, jako ojetá ALfa Roemo bez neprůstřželné festovní historie, vytesané do zalté desky, přišroubované na volantu
Ale to jsem odbočil...

Cítím, že tazatel jest mlád a že potřebuje skutečně radu. Ta zní: BENZÍN - to za prvé. Tam tě nebude TOLIK děsit časté studené startování, krátké jízdy po městě zejména v zimě (v naftovém autě ti navíc bude hrozit riziko umrznutí, protože nafta ti po 2km topit prostě NEBUDE, ani kdybys ji prosil, leda, že bys měl vůz s předehřevem, ale to je otázkou...) Dále - nekupuj si exotiku alias již zmíněná Alfa - o tom by se dalo hodně dlouze vykládat. Taktéž bych se vyhnul značkám a modelům, které jsou hojně využívané jako služební flotilové vozy - Fokusy, Fabie, Oktívie. Napřed si polož otázku, proč by někdo prodávasl 4 letou Oktávii s 60tkm (to je tvůj nájezd) v top stavu s naftovým motorem??? No vidíš, ty bys to taky neudělal. A kdo ji po 4 letech pustí do světa, tak většinou je to firma, která je má na lízinka jsou po 4 letech odepsané, tudíž mohou jít do světa. Ale napředsi na sebe musely vydělat! To znamená, že nemají 60 tiscí, ale klidně 250, protože výkonný cesťák natočí za rok minimálně 60tkm ani u toho nemrkne (to mi věř, 14 let jsem to dělal). Ale to vše jistě víš.
Takže - benzín. Levnější na PC, levnější na servis, menší pravděpodobnost, že to byl služebák a má tedy jistý předpoklad míti méně stočené kilomery, než služební naftový bývalý vůz typu Oktávia či Fokus či Mondeo. Bude to levnější, bude to topit, nebude to vyžadovat astronomické (ve srovnání s PC ojetiny) částky na opravy klíčově poruchových dílů následkem jejich opotřebení (´turbo, dvouhmnotový setrvační, EGR ventily, vstřikovače, potažmo spojka - snad jsem na nioc základního nezapomněl), pokud to nebdue cokoliv od Das Auto, tak ti ukradnou s násobně menší pravděpodobností,.
Takže vol rozumem, nebo klidně i srdcem, ale zvaž, k čemu to chceš a kolik máš v kešeni na servis a provoz. Být opět mlád (toliko parodie na slove známé Mistrovy předělávky Forever young), bych si vyhlédnul v bazaru NAPŘ. Toyotu AVensis s 1,8-2,0 benzínovým motorem, nebo klidně benzínové Mondeo s 1,8-2,0 z let 06 - 08 (prptpže tyto byly lepší, než ty následujcí), klidně i Hondu (ale radši Accorda, protože Civic je o třídu níže, n ež požaduješ), nebo Subaru Legacy či Forester z let 05-07, ale i klidn Rebnault Megane s 1,6i, staré Volvo V70 s 2,0 či 2,4i( i když tady je dobré býti velmi na pozotu-nájezdy Volv jsou astronimické-proč asi??) Mazdu 6 bych vynechal, protože ohledem na cenu to bude generace 2006-2007 a ta bude po 10 letech zralá na GO jistých částí kastle, neb hnije a klidně bych mrknul po Pežotu 407 kombi nebo Citroenu C5 s 2,0i motory. Není třeba se jich bát-navzdory pověrám jsou stejně nespolehlivíé, jako stejně staré ostatní běžné vozy (opět mluvím ze zkušenosti).

Třeba ti někdo poradí více.

PS: znovu jsem si v klidu přečetl tvé zadání, což jsem poprvé neudělal - vlastně sis sám odpověděl v duchu tom, co jsem ti napsal já. A propos - rozdíl ve spotřeba nafta benzín = 2 litry. Tj 9x2*30Kč = 540Kč!!! To řešíš a zvažuješ naftu?????????? Jednou měsíčně te ohrozí připlatit 5tikilo za benzín? Pak radši auto nekupovat. PHM jsou totiž ty nižší výdaje za auto.
respond
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Saturday 07.11.2015 18:24, RE: je zajímavé, kolik lidí neumí číst...
Zdeny60 posted by:
Tazatel se ptá na ojetinu STŘEDNÍ TŘÍDY, BENZÍN NEBO NAFTA a odpoví se mu, Civic.Základní odpovědí by mělo být - nekuopouj si na svůj profil jízd naftu, nebo spláčeš nad vejdělkem. 15tkm za rok, 2km skoky po městě se studeným motorem-to je cesta do pekel (napřed pro auto, pak pro majitele). Co čekáš? Že se ti bude nafta v nádrži tvořit a ty bdeš jezdit azdarmo??? Ani omylem - v tomto režimu se budeš jen smutně dívat, co všechno ti na autě po chvíli odejde. Vynechám kmentář k libůstkám, jako ojetá ALfa Roemo bez neprůstřželné festovní historie, vytesané do zalté desky, přišroubované na volantu Ale to jsem odbočil...Cítím, že tazatel jest mlád a že potřebuje skutečně radu. Ta zní: BENZÍN - to za prvé. Tam tě nebude TOLIK děsit časté studené startování, krátké jízdy po městě zejména v zimě (v naftovém autě ti navíc bude hrozit riziko umrznutí, protože nafta ti po 2km topit prostě NEBUDE, ani kdybys ji prosil, leda, že bys měl vůz s předehřevem, ale to je otázkou...) Dále - nekupuj si exotiku alias již zmíněná Alfa - o tom by se dalo hodně dlouze vykládat. Taktéž bych se vyhnul značkám a modelům, které jsou hojně využívané jako služební flotilové vozy - Fokusy, Fabie, Oktívie. Napřed si polož otázku, proč by někdo prodávasl 4 letou Oktávii s 60tkm (to je tvůj nájezd) v top stavu s naftovým motorem??? No vidíš, ty bys to taky neudělal. A kdo ji po 4 letech pustí do světa, tak většinou je to firma, která je má na lízinka jsou po 4 letech odepsané, tudíž mohou jít do světa. Ale napředsi na sebe musely vydělat! To znamená, že nemají 60 tiscí, ale klidně 250, protože výkonný cesťák natočí za rok minimálně 60tkm ani u toho nemrkne (to mi věř, 14 let jsem to dělal). Ale to vše jistě víš.Takže - benzín. Levnější na PC, levnější na servis, menší pravděpodobnost, že to byl služebák a má tedy jistý předpoklad míti méně stočené kilomery, než služební naftový bývalý vůz typu Oktávia či Fokus či Mondeo. Bude to levnější, bude to topit, nebude to vyžadovat astronomické (ve srovnání s PC ojetiny) částky na opravy klíčově poruchových dílů následkem jejich opotřebení (´turbo, dvouhmnotový setrvační, EGR ventily, vstřikovače, potažmo spojka - snad jsem na nioc základního nezapomněl), pokud to nebdue cokoliv od Das Auto, tak ti ukradnou s násobně menší pravděpodobností,.Takže vol rozumem, nebo klidně i srdcem, ale zvaž, k čemu to chceš a kolik máš v kešeni na servis a provoz. Být opět mlád (toliko parodie na slove známé Mistrovy předělávky Forever young), bych si vyhlédnul v bazaru NAPŘ. Toyotu AVensis s 1,8-2,0 benzínovým motorem, nebo klidně benzínové Mondeo s 1,8-2,0 z let 06 - 08 (prptpže tyto byly lepší, než ty následujcí), klidně i Hondu (ale radši Accorda, protože Civic je o třídu níže, n ež požaduješ), nebo Subaru Legacy či Forester z let 05-07, ale i klidn Rebnault Megane s 1,6i, staré Volvo V70 s 2,0 či 2,4i( i když tady je dobré býti velmi na pozotu-nájezdy Volv jsou astronimické-proč asi??) Mazdu 6 bych vynechal, protože ohledem na cenu to bude generace 2006-2007 a ta bude po 10 letech zralá na GO jistých částí kastle, neb hnije a klidně bych mrknul po Pežotu 407 kombi nebo Citroenu C5 s 2,0i motory. Není třeba se jich bát-navzdory pověrám jsou stejně nespolehlivíé, jako stejně staré ostatní běžné vozy (opět mluvím ze zkušenosti).Třeba ti někdo poradí více.PS: znovu jsem si v klidu přečetl tvé zadání, což jsem poprvé neudělal - vlastně sis sám odpověděl v duchu tom, co jsem ti napsal já. A propos - rozdíl ve spotřeba nafta benzín = 2 litry. Tj 9x2*30Kč = 540Kč!!! To řešíš a zvažuješ naftu?????????? Jednou měsíčně te ohrozí připlatit 5tikilo za benzín? Pak radši auto nekupovat. PHM jsou totiž ty nižší výdaje za auto.


Tak já tazateli odpověděl tak, že z toho musel pochopit, že diesel pro něj nemá smysl a z aut která se mulíbí mu doporučil to s čím mám zkušenosti, takže nevím co jsem udělal špatně?! A nebudu mu cpát něco, co nemá v hledáčku.Navíc si myslím, že pro jeho cestování s kolem je ten civic vhodnější než třeba acord už jen z principu skládání sedaček, pochybuju, že chce kombi, kde by to bylo s kufrem jednodušší. A navíc Acordů v benzínu, co mu doporučuješ, se moc neprodává - v jeho cenovém rozpětí 150- 200k jich tu jsou jenom 3 kusy, kdežto civiců je o poznání víc.
respond
ppll33
number of posts5
date of registration06.11.2015
Saturday 07.11.2015 20:16, RE: je zajímavé, kolik lidí neumí číst...
Zdeny60 posted by:
Tazatel se ptá na ojetinu STŘEDNÍ TŘÍDY, BENZÍN NEBO NAFTA a odpoví se mu, Civic.Základní odpovědí by mělo být - nekuopouj si na svůj profil jízd naftu, nebo spláčeš nad vejdělkem. 15tkm za rok, 2km skoky po městě se studeným motorem-to je cesta do pekel (napřed pro auto, pak pro majitele). Co čekáš? Že se ti bude nafta v nádrži tvořit a ty bdeš jezdit azdarmo??? Ani omylem - v tomto režimu se budeš jen smutně dívat, co všechno ti na autě po chvíli odejde. Vynechám kmentář k libůstkám, jako ojetá ALfa Roemo bez neprůstřželné festovní historie, vytesané do zalté desky, přišroubované na volantu Ale to jsem odbočil...Cítím, že tazatel jest mlád a že potřebuje skutečně radu. Ta zní: BENZÍN - to za prvé. Tam tě nebude TOLIK děsit časté studené startování, krátké jízdy po městě zejména v zimě (v naftovém autě ti navíc bude hrozit riziko umrznutí, protože nafta ti po 2km topit prostě NEBUDE, ani kdybys ji prosil, leda, že bys měl vůz s předehřevem, ale to je otázkou...) Dále - nekupuj si exotiku alias již zmíněná Alfa - o tom by se dalo hodně dlouze vykládat. Taktéž bych se vyhnul značkám a modelům, které jsou hojně využívané jako služební flotilové vozy - Fokusy, Fabie, Oktívie. Napřed si polož otázku, proč by někdo prodávasl 4 letou Oktávii s 60tkm (to je tvůj nájezd) v top stavu s naftovým motorem??? No vidíš, ty bys to taky neudělal. A kdo ji po 4 letech pustí do světa, tak většinou je to firma, která je má na lízinka jsou po 4 letech odepsané, tudíž mohou jít do světa. Ale napředsi na sebe musely vydělat! To znamená, že nemají 60 tiscí, ale klidně 250, protože výkonný cesťák natočí za rok minimálně 60tkm ani u toho nemrkne (to mi věř, 14 let jsem to dělal). Ale to vše jistě víš.Takže - benzín. Levnější na PC, levnější na servis, menší pravděpodobnost, že to byl služebák a má tedy jistý předpoklad míti méně stočené kilomery, než služební naftový bývalý vůz typu Oktávia či Fokus či Mondeo. Bude to levnější, bude to topit, nebude to vyžadovat astronomické (ve srovnání s PC ojetiny) částky na opravy klíčově poruchových dílů následkem jejich opotřebení (´turbo, dvouhmnotový setrvační, EGR ventily, vstřikovače, potažmo spojka - snad jsem na nioc základního nezapomněl), pokud to nebdue cokoliv od Das Auto, tak ti ukradnou s násobně menší pravděpodobností,.Takže vol rozumem, nebo klidně i srdcem, ale zvaž, k čemu to chceš a kolik máš v kešeni na servis a provoz. Být opět mlád (toliko parodie na slove známé Mistrovy předělávky Forever young), bych si vyhlédnul v bazaru NAPŘ. Toyotu AVensis s 1,8-2,0 benzínovým motorem, nebo klidně benzínové Mondeo s 1,8-2,0 z let 06 - 08 (prptpže tyto byly lepší, než ty následujcí), klidně i Hondu (ale radši Accorda, protože Civic je o třídu níže, n ež požaduješ), nebo Subaru Legacy či Forester z let 05-07, ale i klidn Rebnault Megane s 1,6i, staré Volvo V70 s 2,0 či 2,4i( i když tady je dobré býti velmi na pozotu-nájezdy Volv jsou astronimické-proč asi??) Mazdu 6 bych vynechal, protože ohledem na cenu to bude generace 2006-2007 a ta bude po 10 letech zralá na GO jistých částí kastle, neb hnije a klidně bych mrknul po Pežotu 407 kombi nebo Citroenu C5 s 2,0i motory. Není třeba se jich bát-navzdory pověrám jsou stejně nespolehlivíé, jako stejně staré ostatní běžné vozy (opět mluvím ze zkušenosti).Třeba ti někdo poradí více.PS: znovu jsem si v klidu přečetl tvé zadání, což jsem poprvé neudělal - vlastně sis sám odpověděl v duchu tom, co jsem ti napsal já. A propos - rozdíl ve spotřeba nafta benzín = 2 litry. Tj 9x2*30Kč = 540Kč!!! To řešíš a zvažuješ naftu?????????? Jednou měsíčně te ohrozí připlatit 5tikilo za benzín? Pak radši auto nekupovat. PHM jsou totiž ty nižší výdaje za auto.


Dobrý den,

děkuji za reakci, o benzínu jsem uvažoval prvotně (i Focuse jsem měl v benzínu), ale známý mě nahlodal, že když toho více najedu po dálnici, že by se mi hodil nafťák. O Accordu a Avensisu jsem četl hodně dobrého, ale po pravdě, ty auta se mi moc nelíbí, přijdou mi taková hodně usedlá Mazdy 6 druhé generace jsem viděl se již pohybovat do 200tis a druhá generace by měla mít již lepší antikorozní ochranu. Na ostatní, co jste doporučoval se podívam. A co si myslíte o BMW 3 v benzínu? Děkuji
respond
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Saturday 07.11.2015 20:29, bral bych Mondeo...m
Ze se inevstice do oprav jeteho naftaka nevyplati je umerne rovna tomu koupit subaru v benzinu a resit na nem rozvody atd.... na miste tazatele bych hledal mondeo MK III. Z poslednich let vyroby s benzinovym 2,0i (107kw). Na vyber je vice karosarskych variant a pravdepodobnost koupe relativne "nejeteho" auta
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Sunday 08.11.2015 05:40, RE: bral bych Mondeo...m
Valnoha posted by:
Ze se inevstice do oprav jeteho naftaka nevyplati je umerne rovna tomu koupit subaru v benzinu a resit na nem rozvody atd.... na miste tazatele bych hledal mondeo MK III. Z poslednich let vyroby s benzinovym 2,0i (107kw). Na vyber je vice karosarskych variant a pravdepodobnost koupe relativne "nejeteho" auta


A na nafťáku nebudeš řešit rozvody? Budeš taky, jenže k nim ještě kupu jiných věcí.
respond
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Sunday 08.11.2015 07:10, kdybys to docetl do konce
Tak bys zjistil jake auto bych na miste tazatele hledal ja. Konkretne tento motor ma rozvody retezem. jako alternativa me jeste napada Vectra C s 1,8i 103kw ktera uz ma ale remen. Kdysi jsem ji mel chvili a rozvody vc vodni pumpy vysly i s praci na 5500.
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Sunday 08.11.2015 07:59, No kdybys četl pozorně ty
tak zjistíš, že mu doporučuji mj. Mondeo s 1,8 a 2,0. Takže co řešíš?

A když už to tedy pitváš a tak nějak skrytě se navážíš do Subaru, tak mi dovol, abych tě ujistil, že v rodině Mondeo 2006 s 1,8 a Subaru s 2,0R mám a tedy srovnávat mohu. Věř, že srovnání je jednoznačné. V čí prospěch, si dosadíš zajisté sám.

A propos, za ty samé prachy, co píšeš u Vechtry, udělás rozvody an Legacy Outbacku s 2,0 či 2,5 taky. A to vč. pumpy. Link mohu doložit.
respond
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Sunday 08.11.2015 15:27, je to furt dokola.....
Pokud pan nepotrebuje 4x4 pohon coz v dotazu nevidim tak neni jediny duvod mu jako alternativu k mondeu nabizet legacy/forester. je mi jedno co mate v rodine ale o tom ze servisovat mondeo vyjde na stejny peniz jako forester/legacy si presvedcuj nekoho jineho nekde jinde. A ano do subaru se navazim a ne skryte. Pac jsem k nemu vzdy vzhlizel jako k necemu extra. a ono to fakt extra je ale ne v tom dobrem slova smyslu....
respond
Zdeny60
number of posts1248
date of registration08.09.2009
Sunday 08.11.2015 16:22, Přesvědčování
nemá cenu. Ty víš nejlíp, jak to se servisem Subaru je, zřejmě jsi jich několik měl a ojezdil. je dobře, že to máš podložené osobní zkušeností, to je vždy to nejlepší. Já taky. proto jsem to napsal a za tím stojím. Abych to jen upřesnil, bavím se o dvou konkretních autech, o obou s rokem výroby 2006. Subaru má poctivý nájezd 216.000km, Mondeo- zdá se že věrohodných-125.000km. Co se dělalo, bych mohl napsat, ale proč? Tebe nepotřebuji přesvědčovat a ti, co se o SUbaru/Mondeo zajímají, si jejich chronické vady zjistí na příslušných forech od lidí, co auta reálně mají, ne od těch, co píšou kydy od pípy.
Jen se pochválím, že dodnes nelituji okamžiku, kdy jsem na Subaru značku natrefil. Fordů jsem měl dost , pět - šest??ale vím, že Forda už v životě nechci.
respond
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Sunday 08.11.2015 17:13, to prave muze byt kamen urazu
Ty fora prave muzou byt kamenem urazu pac jsou v dost pripadech plne nazoru ruznych zapalencu a bohuzel i zaslepencu do danych znacek. kdyz me otec poprosil abych mu zjistil nazory na noveho forestra tak jsem s tim stravil skoro tri dny. Nikde zadna negativa. A dal uz to znas nebudu se opakovat. Jinak mondeo MK III Jsem mel od novoty do 230tkm. Prodano znamemu nyni ma 320 a krom obcasneho zazlobeni centralniho zamykani pouze spotrebni material. Jednalo se o 2,0tddi. Takze v mem pripade jsou reci o kecech od pipy liche.
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Wednesday 18.11.2015 16:54, Určitě benzín :-)
Protože máte opravdu malý roční nájezd a jezdíte i kratší trasy, tak bych volil benzín, ať netrápite studený diesel Vy a on vás traktorovým zvukem po městě a na nákupech
Jinak můj kamarád má Alfu Romeo 159 1.9 JTD a opravdu se nekazí, ale i při šetrné jízdě je spotřeba kolem 6.5l, taže nevím no , za 6l dokáže jezdit kolega v práci na okreskách i s FF II 1.6 Pak mi připadá 159 v dieslu docela hodně hlučná, více než konkurence. Mondeo 2.0 TDCi je vedle toho tichošlápek..

U mě by to vyhrál Ford Focus kombi v benzínu, koupený někde u dealera Fordu s jasnou histoiíí a dobrou výbavou.. Celkově hodně odolné auto, dobře servisovatelné, bezpečné, žádné fatalní zrady od výrobce Říkám si, raději dobře vybavený a málo jetý FF, než Alfa či Mondeo kdoví s jakou pohnutou historíí Dokonce opravy vyjdou relativně levně...



respond
ppll33
number of posts5
date of registration06.11.2015
Monday 30.11.2015 22:12, RE: Určitě benzín :-)
BobanHTP posted by:
U mě by to vyhrál Ford Focus kombi v benzínu, koupený někde u dealera Fordu s jasnou histoiíí a dobrou výbavou.. Celkově hodně odolné auto, dobře servisovatelné, bezpečné, žádné fatalní zrady od výrobce Říkám si, raději dobře vybavený a málo jetý FF, než Alfa či Mondeo kdoví s jakou pohnutou historíí Dokonce opravy vyjdou relativně levně...


Děkuji, hledám Mondeo a nebo Mazdu 6 v 2.0i ale zatím nic pěkného nemohu najít a tak jsem také začal přemýšlet nad Focusem - uvažuji že než Mondeo 2.0i tak bych zkusil sehnat Focuse 2.0i vzhledem k tomu že se jedná o menší a lehčí auto, tak by s ním bylo lepší svezení než s Mondeem a i menší spotřeba? Neví někdo kolik cca žere Focus v 2.0i? A předpokládám, že se jedná o stejný motor co je v Mondeu, tzn. spolehlivý a bezproblémový? Děkuji
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 01.12.2015 09:40, RE: Určitě benzín :-)
ppll33 posted by:
BobanHTP posted by:
U mě by to vyhrál Ford Focus kombi v benzínu, koupený někde u dealera Fordu s jasnou histoiíí a dobrou výbavou.. Celkově hodně odolné auto, dobře servisovatelné, bezpečné, žádné fatalní zrady od výrobce Říkám si, raději dobře vybavený a málo jetý FF, než Alfa či Mondeo kdoví s jakou pohnutou historíí Dokonce opravy vyjdou relativně levně...
Děkuji, hledám Mondeo a nebo Mazdu 6 v 2.0i ale zatím nic pěkného nemohu najít a tak jsem také začal přemýšlet nad Focusem - uvažuji že než Mondeo 2.0i tak bych zkusil sehnat Focuse 2.0i vzhledem k tomu že se jedná o menší a lehčí auto, tak by s ním bylo lepší svezení než s Mondeem a i menší spotřeba? Neví někdo kolik cca žere Focus v 2.0i? A předpokládám, že se jedná o stejný motor co je v Mondeu, tzn. spolehlivý a bezproblémový? Děkuji

Focus 1,6 benál, tam nelze šlápnout vedle.

respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Tuesday 01.12.2015 10:23, Focus
2.0i vo focuse bude na tom podobne ako moj citroen 2.0i, podla stranky http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/148-Focus.html?fueltype=2
je to 8.5 priemerne. Ja ale jazdim za 7.5, zalezi na soferovy. Nejazdim pomaly, ale plynulo. Pozrel by som ale ten civic 1.8i 103KW VTEC, ma podobny vykon a je to ovela zabavnejsie auto ako focus. A moznost dat bicykel za predne sedacky je vyborna, v tomto ohlade je lepsi ako accord. Alfa romeo benzin 159 ano, ale len 1.8i (slabe) alebo 1.8T(nezohnatelne). Okrem toho kufor je tak na detsku kolobezku aj u verzie kombi.
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Tuesday 01.12.2015 15:26, Spotřebu tolik neřešte
Chtěl jsem jen dodat, spotřebu tolik neřešte, uvedu příklad. Mám kolegu co jezdí Focusem 1.6 za 8l a druhý za 6,2l Já sám dokážu jezdit s Oplem Zafira 1.8i za 6,5 na okreskách! A to nejsem brzdou...
Auto si vymazlete, dejte kvalitní svíčky a filtry, dobrý olej, kvalitní benzín + aditivum VIF Super a uvidíte sám, že i se silným motorem jde kouzlit se spotřebou

respond
KoobaS
number of posts1042
date of registration23.04.2014
Tuesday 01.12.2015 16:11, RE: Spotřebu tolik neřešte
BobanHTP posted by:
Chtěl jsem jen dodat, spotřebu tolik neřešte, uvedu příklad. Mám kolegu co jezdí Focusem 1.6 za 8l a druhý za 6,2l Já sám dokážu jezdit s Oplem Zafira 1.8i za 6,5 na okreskách! A to nejsem brzdou...Auto si vymazlete, dejte kvalitní svíčky a filtry, dobrý olej, kvalitní benzín + aditivum VIF Super a uvidíte sám, že i se silným motorem jde kouzlit se spotřebou


Ten údaj o zafiře, o kterou generaci se jedná? Je to údaj z palubního PC nebo nějak podložený dotankováním?
respond
danet - redakce TipCars
number of posts562
date of registration16.11.2012
Wednesday 02.12.2015 12:57, RE: Spotřebu tolik neřešte
BobanHTP posted by:
Chtěl jsem jen dodat, spotřebu tolik neřešte, uvedu příklad. Mám kolegu co jezdí Focusem 1.6 za 8l a druhý za 6,2l Já sám dokážu jezdit s Oplem Zafira 1.8i za 6,5 na okreskách! A to nejsem brzdou...Auto si vymazlete, dejte kvalitní svíčky a filtry, dobrý olej, kvalitní benzín + aditivum VIF Super a uvidíte sám, že i se silným motorem jde kouzlit se spotřebou


Dobrý den, máte-li chuť a čas, napište o Zafiře recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.