0
back
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 155 1.8 Twin Spark - první dojmy majitele

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 14:01, Článek nadupaný informacemi
Tedy dozvěděl jsem se toho opravdu hodně. Třeba že majitel je šampónek... No nic. Také psát zkušenosti po 5000 km, to už toho má člověk hódně nalítáno...
Jediné, co jsem si z přečtení odnesl, je to, že snad jdou stále sehnat i takovéto oldtimery ve slušném technickém stavu.
Ale aspoň že majitel nekoupil hustokáru Felicia MaserPerformanceIntercooler s fóliema od alobalu, érodynamickými děravými 5. dveřmi, megadůležitým nápisem Barum a Sanyo s krutopřísnými mračítky, fajnovou stříbrnou nálepkou na výčku, samozřejmě na pořádných 13kách hlínách.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 14:20, Nekecá
Auto je to nesporně zajímávé, o tom žádná a možná je opravdu v ucházejícím stavu a nedostatky péče netrpělo.
Potěšilo mne, že autor nekecá - jeho věk potvrzuje nejen uvedení pod recenzí, ale též cedule COOL 18 za oknem a taška New Yorker (teenagerovská konfekce) v kufru.
S černou 155 je doma na vsi určitě nepřehlédnutelný a strčí do kapsy vrstevníky na fichtlech a ve fávech po otcích.
Přejme mu, aby se mu potíže vyhnuly a aby se někde s partičkou cestou z dýdžiny nerozmázli o dosud nepokácenou jednotku stromořadí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 14:33, RE: Nekecá
Muroň posted by:
Auto je to nesporně zajímávé, o tom žádná a možná je opravdu v ucházejícím stavu a nedostatky péče netrpělo.
Potěšilo mne, že autor nekecá - jeho věk potvrzuje nejen uvedení pod recenzí, ale též cedule COOL 18 za oknem a taška New Yorker (teenagerovská konfekce) v kufru.
S černou 155 je doma na vsi určitě nepřehlédnutelný a strčí do kapsy vrstevníky na fichtlech a ve fávech po otcích.
Přejme mu, aby se mu potíže vyhnuly a aby se někde s partičkou cestou z dýdžiny nerozmázli o dosud nepokácenou ...
To se mu nemůže stát, protože jak píše tak ma "velmi ostré ABS, které hned tak nepoleví" ) To musí být síla - jen nevím, co tím vlastně chtěl říct.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 15:39, RE: Nekecá
duch posted by:
To se mu nemůže stát, protože jak píše tak ma "velmi ostré ABS, které hned tak nepoleví" ) To musí být síla - jen nevím, co tím vlastně chtěl říct.
No jo, no..... mladý vemínko, ale nic ve zlým. Jen tak na okraj, Alfa měla v těchto letech i 164ku, což byla její vlajkovou lodí. Jinak si myslím, že je to BMW pro chudé, ale bohužel ne kvalitou zpracování. Nezbývá než dodat obligátní "bacha na olej" nejačastější problém v česku, ale na to už bude asi pozdě, pochybuju, že u takhle satrého auta byl dodržen ten správný seénia 10W60??? myslím. Tak přeji spoustu šťastných km a ať se nenaplní očekávání většiny lidí v Tvém okolí))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 16:06, RE: Nekecá
mastercar posted by:
No jo, no..... mladý vemínko, ale nic ve zlým. Jen tak na okraj, Alfa měla v těchto letech i 164ku, což byla její vlajkovou lodí. Jinak si myslím, že je to BMW pro chudé, ale bohužel ne kvalitou zpracování. Nezbývá než dodat obligátní "bacha na olej" nejačastější problém v česku, ale na to už bude asi pozdě, pochybuju, že u takhle satrého auta byl dodržen ten správný seénia 10W60??? myslím. Tak přeji spoustu šťastných km a ať se nenaplní očekávání většiny lidí v Tvém okolí))
Jo jako, jsem zvedaf kdy se mu to zadre ze jo. Dle myho soudu ma motor uz tedka nakej divnej cynkavej klepavej zvuk, jen si to mladej nechce priznat ze jo jako.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 19:11, Tak nám mladého pána napálili v krámě.
Koukám že mladý muž nakoupil kárku která měla najeto 165tisíc ale v popisku píše zakoupený jako nový.Asi mu ta alfinka fakt dobře jezdí když je tak nadšený že tam zapoměl nastavit ojetý místo nový No ale teď vážně doufám že to že chce být na cestě nepřehlednutelný nemyslel tak že bude jezdit jako prase což by mu mohlo vynést to že bude vážně nepřehlednutelný ale ne nesmrtelný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 21:02, závist
No kdybych měl v 18ti podobnou káru tak jsem king i u nás na vsi (v Brně) Jen si vpomeňte s čím jsme začínali, že Rudlíku. Žigul apod...
Takže dej bacha Lubo ať se dožiješ i něčeho lepšího. Hodně zdaru!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 21:50, Ojetá alfa/mladej klučina
No nic, recenze dost slabá, málo informací a hlavně po 5tis bych byl s hodnocením opatrnější. Že je to mladej kluk to pisatel nijak nezastírá a náhodou je docela rozumnej. Nepíše jak tomu dává a kulí to 200, jak to hrabe atd.. navíc mě překvapil i s tím sevisem. Je to od něj rozumná koupě, osobně nechápu majitele felcek a fóbií, co je tuní a hrají si na maséry. Je to mladej borec a tak si koupil káru, co se k němu hodí, peněz nebylo a tak šel trochu do staroby. Snad mu to vydrží než bude na lepší. Já začínal na škoda 125L a tahle alfa byla tou dobou nová a já z ní byl totálně vyřízenej Jinak pisatel je na omylu, vlajková loď byla 164ka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 22:40, RE: Článek nadupaný informacemi
rohYpnol posted by:
Tedy dozvěděl jsem se toho opravdu hodně. Třeba že majitel je šampónek... No nic. Také psát zkušenosti po 5000 km, to už toho má člověk hódně nalítáno...
Jediné, co jsem si z přečtení odnesl, je to, že snad jdou stále sehnat i takovéto oldtimery ve slušném technickém stavu.
Ale aspoň že majitel nekoupil hustokáru Felicia MaserPerformanceIntercooler s fóliema od alobalu, érodynamickými děravými 5. dveřmi, megadůležitým nápisem Barum a Sanyo s krutopřísnými mračítky, fajnovou stříbrnou nálepkou na...
Po 5ti t. km člověk MÁ "hodně nalítáno" - jsem si říkala (se tak cítila), když jsem to najezdila během 2 týdnů ,-)
PS: Ale VÁŽNĚ - co se týče "nájezdu" km, novináři s vozem většinou najezdí tak 1000 km (a někdy/často se ve voze vystřídá i více lidí) ... a o vůz se spíše NE"zajímají" NE"poslouchají" ho NE"naslouchají" mu, TAK jako když je vůz náš VLASTNí (také si se svým vozem POVÍDÁTE/-áš? .-)
Pěkný den (tobě i všem ostatním)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 18.05.2009 22:55, Milý Rudlíku!
Kylie posted by:
Po 5ti t. km člověk MÁ "hodně nalítáno" - jsem si říkala (se tak cítila), když jsem to najezdila během 2 týdnů ,-)
PS: Ale VÁŽNĚ - co se týče "nájezdu" km, novináři s vozem většinou najezdí tak 1000 km (a někdy/často se ve voze vystřídá i více lidí) ... a o vůz se spíše NE"zajímají" NE"poslouchají" ho NE"naslouchají" mu, TAK jako když je vůz náš VLASTNí (také si se svým vozem POVÍDÁTE/-áš? .-)
Pěkný den (tobě i všem ostatním)
To TYKání bylo pro tebe (rohYpnolovi se "omlouvám" - chtěla jsem napsat jednu "odpověď" a "přeťukla" se o řádek - na večerní psaní na notebooku jsem se již "vymlouvala" a "platí" to STÁLE ,-)
PS: HLÁSíM další "poruchu" u Brumly, i když ona to spíše NEní "porucha" - při výměně pneu jsem se zmínila o pocitově nepatrně "horším" řízení, tak mi vyměnili stabilizační tyčky (tak se tomu myslím říká) a POCITově to je teď ne(jen) NEpatrně, ale celkem CITELNĚ lepší ...
Cena byla 288,40 kč (bez DPH a za jeden kus - myslím), práci nevím přesně - nechávám si vždy i čistit klima a něco stojí "aktivování" ventilků (co "hlásí" případný únik/sníže TLAKu), a prý vydržely na ten velký těžký V6 docela "rozumně" a dá se "předpokládat", že cca někde okolo 150-160.000 km asi bude vhodná i výměna spodních čepů (to "cituji" - ale také to prý není nic "zvlášť" drahého)
Tak uvidíme jestli to bude čekat mne, neb já se asi ROZHODLA, že "počkám" na GÖTTiN - model DS5 (a některé zdroje uvádí jako rok "příchodu" 2011, některé 2012).
Jinak Brumla jezdí - jako C5 s V6 3.0 (to je MOC příjemně ,-)
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.05.2009 11:36, RE: Ojetá alfa/mladej klučina
medvěd07 posted by:
No nic, recenze dost slabá, málo informací a hlavně po 5tis bych byl s hodnocením opatrnější. Že je to mladej kluk to pisatel nijak nezastírá a náhodou je docela rozumnej. Nepíše jak tomu dává a kulí to 200, jak to hrabe atd.. navíc mě překvapil i s tím sevisem. Je to od něj rozumná koupě, osobně nechápu majitele felcek a fóbií, co je tuní a hrají si na maséry. Je to mladej borec a tak si koupil káru, co se k němu hodí, peněz nebylo a tak šel trochu do staroby. Snad mu to vydrží než bude na lepš...
155 ka byla pokud je ve stavu slušný pojetí!!!Pokud vezmu že mohla stát tak max. okolo 40.tis kč,tak to porovnejte se shnilou filetou,která má max. nefunkční centrál jako super výbavu!!!A z Itošky to auto nebude shnilé akorát bych viděl ty ujeté Km tak +100.tis km,ale fungovat bude,164 alfiny taky najezdili moc Km,vcelku bez větších problémů,přeji hodně bezproblémových KM a bacha na olej!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.05.2009 12:58, Přihodil bych tak 100 tkm navíc
No, na zabití to myslím stačí až dost. Nevím, jak značkový servis pozná, že tam je olej Selenia, jestlipak tam nezůstala nálepka ještě z Itálie...;o). Ty kotouče bych možná vyměnil, zase taková pálka to není. Že je motor v pohodě, s tím bych byl věru opatrnější (po 5 tis. km za 5 měsíců) - ta kontrolka vstřikování (není to spíš hláška, že se jednotce něco nelíbí) by mě zase tak chladným nenechávala. S Alfami zkušenosti nemám, ale třeba u Oplů to svítí věčně a i když to třeba někdy zhasíná, zpravidla to znamená, že se dříve nebo později něco vy.... (ne nadarmo mechanici v určitých bazarech tu kontrolku raději odpojují). Ve věku blízkém recenzentovi jsem měl Hondu CRX, vzpomínám si, že mi tahle kontrolka svítila jednou za vedra po dálnici. Prý byla tenkrát nějaká magnetická bouře či co (vím, že Eurotelu a Paegasu tenkrát kompletně spadla síť skoro v celé republice), auto jelo vcelku normálně, možná trošku méně táhlo (že by nouzový režim ?), po vychladnutí motoru bylo vše v pohodě a už se to za další tři roky, co jsem to auto měl, nikdy neopakovalo. Ale zpět k recenzované Alfě, soudě podle stavu vnitřku auta bych si typnul, že by to mohlo mít víc než těch avizovaných 165 tkm. No a samozřejmě se připojuji k názoru ostatních, že vlajkovou lodí v té době byla Alfa 164, která je úplně o něčem jiném (také jich svého času tady jezdilo mnohem více. Obě auta se tady v první polovině 90. let oficiálně prodávala, vzpomínám si, že dealerství v Praze bylo v Husitské ulici na Žižkově).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.05.2009 16:01, RE: Milý Rudlíku!
Kylie posted by:
To TYKání bylo pro tebe (rohYpnolovi se "omlouvám" - chtěla jsem napsat jednu "odpověď" a "přeťukla" se o řádek - na večerní psaní na notebooku jsem se již "vymlouvala" a "platí" to STÁLE ,-)
PS: HLÁSíM další "poruchu" u Brumly, i když ona to spíše NEní "porucha" - při výměně pneu jsem se zmínila o pocitově nepatrně "horším" řízení, tak mi vyměnili stabilizační tyčky (tak se tomu myslím říká) a POCITově to je teď ne(jen) NEpatrně, ale celkem CITELNĚ lepší ...
Cena byla 288,40 kč (bez ...
Tak když nabízíš tykání - to se neodmítá. Tak hoj - rohYpnol přezdívka má. Jinak s autí si zrovna moc nepovídám, byť je mám rád a je to pro mě mnohem víc jak kus plechu. Taková trochu srdeční záležitost- Abych to uvedl na správnou míru - rozhodně netoužím po nějakých Porsche, Ferrari, M3kách či AMGčkách. Jo, jsou to určitě supr káry (tzn. ano, nejezdil jsem s nimi). Tyto auta (spíš konstruktéry) určitě obdivuji, ale netoužím po nich. Když už bych nutně měl pár mega ojró na vycpání polštáře a fakt nevěděl co s tím, asi bych bral Bentley Continental GT, dál se mi veli líbí Wiessmann nebo TVR Sagaris. Z "přízemních vozů" bych se snad přiklonil k novému Jaguar XF, jen kdyby byl v kombajnu. Jinak mým potřebám bohatě vyhoví Octavia bez TDi, bez hlín a bez křídla (ano, i takové jsou, byť jich není moc) a upřímně řečeno ani po ničem lepším nějak neprahnu. Vůz slouží spolehlivě, po rzi ani památky, do servisu se podívá jen po 15 tis. km, jeho zůstatková tržní cena neodpovídá nabízené hodnotě, takže ani není důvod měnit. To by bylo k mému vkusu.
Celkově mě ale nějak mě dost nebaví PROVOZ, buď člověk přistoupí na kolonovou jízdu a stejně se táhne za nějakým kamionem, nebo to pak musí hrnout stůj co stůj. Takže jsem tak trochu zhýčkán vlakem (celkově ČD katastrofa, ale i ty 30 let staré vagony jsou ve svém důsledku docela pohodlné), až člověka zamrzí když se poštěstí na jen 10 let starý vagon, jak pohodlné může cestování být. Kdyby místo nesmyslných Pendolin, které na sebe ani nevydělají, investovali peníze do modernizace nebo nákupu nových vagonů, byla by to úplně jiná písnička. Vždyť i naše staré lokomotivy Škoda dokáží jet až 160km/h (pokud se nepletu), což tu na naše poměry bohatě stačí. Ale to už je úplně o něčem jiném.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.05.2009 16:13, RE: Milý Rudlíku!
Kylie posted by:
To TYKání bylo pro tebe (rohYpnolovi se "omlouvám" - chtěla jsem napsat jednu "odpověď" a "přeťukla" se o řádek - na večerní psaní na notebooku jsem se již "vymlouvala" a "platí" to STÁLE ,-)
PS: HLÁSíM další "poruchu" u Brumly, i když ona to spíše NEní "porucha" - při výměně pneu jsem se zmínila o pocitově nepatrně "horším" řízení, tak mi vyměnili stabilizační tyčky (tak se tomu myslím říká) a POCITově to je teď ne(jen) NEpatrně, ale celkem CITELNĚ lepší ...
Cena byla 288,40 kč (bez ...
Jinak k C5 - no ani raketoplán (tak na mě působí C5 break) není nezničitelný, že. Snad těch poruch nebude mnoho.
Teď jsem dokonce viděl C5 break 2.2HDi za 89 000,- nalítáno myslím +- 280 000 se serviskou. Takový stav interiéru by všechny ty zaručené Pašíky po De rentner(in) se 130 000 km mohly závidět. Ale osobně nevím - takovýto kauf bych už asi neriskoval. Nájezd je to značný. Na popojížděčky je to auto příliš (zbytečně) veliké, na delší trasy bych vyžadoval spoleh, což už bych od takového nájezdu asi neočekával. Možná kdybych to najezdil od 0 km sám a věděl, co jsem s autem prováděl a co jsou jeho slabosti. Ale po někom - to už bych si asi netroufl. I když bezpečnost C5 k zahození zrovna není. Tady se frantíci vytáhli.
Myslíš, že DS5 bude i vzhledem k ekonomické krizi? Nebyl bych si zcela jistý...
Alles gute.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.05.2009 22:54, Milý rohYpnol(e)!
rohYpnol posted by:
Tak když nabízíš tykání - to se neodmítá. Tak hoj - rohYpnol přezdívka má. Jinak s autí si zrovna moc nepovídám, byť je mám rád a je to pro mě mnohem víc jak kus plechu. Taková trochu srdeční záležitost- Abych to uvedl na správnou míru - rozhodně netoužím po nějakých Porsche, Ferrari, M3kách či AMGčkách. Jo, jsou to určitě supr káry (tzn. ano, nejezdil jsem s nimi). Tyto auta (spíš konstruktéry) určitě obdivuji, ale netoužím po nich. Když už bych nutně měl pár mega ojró na vycpání polštáře a fak...
Sama jsem si "uvařila", sama si "sbaštím" - těší mne (ahoj ,-)
Když slíbíte, že to NIKOMU NEřeknete, "prozradím" vám, že já si "povídám" i s pračkou aby lépe prala a SAMOZŘEJMĚ s Brumlou aby dnes pěkně jel a ... (ale jinak jsem, myslím, celkem "normální" .-)
Já nějak NEsmyslně "netoužím po nějakých ...." a PŘIZNÁVÁM, že s M3kou jsem TAKÉ nejezdila ,-)
Wiessman mám také MOC ráda a TVR mi bývalo sympatické a byť spousta "drobností" se mi na Bentley Continental GT líbí, tak v této třídě mám JINÉ favority, ale je FAKTem, že na "ohromování" okolí je VELMi vhodný (ale za podobné, resp. MENŠí peníze dávám přednost MB SL 6.3 AMG - to mluvím o vozech s kterými MÁM "drobné" zkušenosti .-)
Ano - volba Jaguar XF se mi jeví jako VÝBORNÁ a krom verze s novým 5ti litrovým V8 bych asi (zatím jen "teoreticky") preferovala bi-/twin-turbo V6 3.0 HDi s docela REVOLUČNíM umístěním turb - tedy NEJPRVE to větší a "na výpomoc" ve vyšších otáčkách to menší (což na první pohled možná působí PŘEKVAPIVĚ - alespoň mne to docela "zaskočilo" - ale co jsem četla, možná to bude VELMi zajímavý motor ... a "slibná" jsou i "číslíčka": 202 kW a 600 Nm ,-)
Je to již nějaká doba, ale zkusila jsem jednou absolvovat trasu Wien-Praha a zpět vlakem (1ní. třídou) - po usednutí do vozu mne posledních 10 let nečištěné čalounění sedadel opravdu NEnadchlo a po hodině cesty když jsem prošla vlakem/mezinárodním rychlíkem tam a zpět a NEnašla jídelní vůz (prý ho z technických důvodů nemohli připojit) jsem se ROZHODLA, že "takto" to NEpůjde (a jezdím raději Brumlou, popř výjimečně letadlem).
Jsem ráda že vám (octavia) "slouží" - já s Brumlou v poslední době již tak moc NEjezdím a v počínajícím 5tém roce života (ťukám na dřevo .-) zatím po rzi ni památky, do servisu jezdíme po 30.000 km (no také 2x ročně na pneu ,-) a Brumlova zůstatková tržní cena VŮBEC NEodpovídá nabízené hodnotě, takže na výměnu také zatím NEspěchám ..
Nuže, TĚŠILO mne (a vy to NEvíte, ale já si málem ZE ZÁSADY NEtykám skoro s nikým .-)
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.05.2009 23:07, Milý rohYponole!
rohYpnol posted by:
Jinak k C5 - no ani raketoplán (tak na mě působí C5 break) není nezničitelný, že. Snad těch poruch nebude mnoho.
Teď jsem dokonce viděl C5 break 2.2HDi za 89 000,- nalítáno myslím +- 280 000 se serviskou. Takový stav interiéru by všechny ty zaručené Pašíky po De rentner(in) se 130 000 km mohly závidět. Ale osobně nevím - takovýto kauf bych už asi neriskoval. Nájezd je to značný. Na popojížděčky je to auto příliš (zbytečně) veliké, na delší trasy bych vyžadoval spoleh, což už bych od takového náj...
Poruch Brumly je ... "řpiměřeně" (a naštěstí spíše "bubosti") - ale on je zatím "mláďátko" někde v 1/3 průměrného věku aut na českých silnicích a těch "pravých/NEfalšovaných" maličko PŘESsto t. km - je zatím takový ... sotva (a dobře!) zajetý ,-)
Vaše slova o interiéru C5 2.2 HDi mne "potěšila", a i když mi to tady asi většina NEvěří - já VÍM že to tak je/bývá (popravdě vím v jakém stavu byla má C5 2.2. HDi a tehdejší ŠÉFofský passat V6 2.8 - alcantara v passat (byl to myslím r.v. 2000, prostě "chviličku" - jen měsíce - před tou C5kou) se začala "drolit/hrudkovatět" snad "do roka a do dne" ... ale v bazaru (a v tom českém myslím ještě VÍCE než v Deutschland či Österreich) je "ceněn" stále LÉPE (tehdy i dnes)
Poměr cena/nalítané km + serviska NEpůsobí špatně (ale je to samozřejmě trochu "sázka do loterie")
Ano MYSLíM ("vím" .-) že Citroën DS5 bude (a NEočekávala bych ani nějaké výrazné "posuny" od plánů - nejprve DS3 a 2012 DS5 - dle některých snad i podzim/konec roku 2011, DS4 bude prý až poslední z "V.I.P." řady)
Musím končit - dobrou noc a pěkný den ,-)
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.